Sunday, October 16, 2011

6. Wiki-maailm


Selle nädalases ülesandes peaksin mõtlema asju mida võiks parandada wikipedias kui mulle peaks helistama Jimbo Wales.

Olen wikipediat korduvalt kasutanud ja leian et kasutajana kes otsib wikipediast onformatsiooni, on kõik väga super.

Registreerisin ennast prooviks ka wikipedia kasutajaks ja kirjutasin proovi artikli toyotaclubi kohta.

Toyotaclub.ee

Oma kogemusest võiks paranduseks pakkuda artikli kirjutamise ja edaspidise manageerimise mõningast lihtsustamist paremat struktureerimist.

Samas aga olen ma alles väga uus kasutaja ja tegu oli mu esimese wiki artikli postitusega, mistõttu pole ma tõenäoliselt enamusi nippe ja liigutusi seal selgeks saanud ja sellepärast kogesingi probleeme artikli kirjutamisel ja edaspidisel modimisel.

Seetõttu võiksingi pakkuda, et igal kasutajal võiks olla veidi parem ülevaade enda loodud artiklitest, mis lihtsustaks ka nende artiklite edapidist uuendamist ja parandamist.

Mõned pisiasjad jäid veel veidi hinge kripeldama, kuid taaskord ajaksin selle eespool mainitud oskamatuse ja puuduvate teadmiste süüks.


Samas kui poleks olnud wiki-wiki kohta käivat loengumaterjali, siis hoolimata sellest, et ise wikipedias leiduvaid artikleid küllaltki tihti kasutan, pean tunnistama, et kui mulle oleks helistanud Jimbo Wales, siis kõnet vastu võttes ja ta nime kuuldes oleks ma tõenäoliselt küsinud, et "who the hell are you".

Ühtlasi olen küllaltki kindel et kui ma wikipediat artikli loojana rohkem kasutaks ja selle kohta rohkem kogemusi ja teadmisi omandaksin, siis kaoks suurem osa eelpool mainitud pisiprobleeme, mistõttu ütleksin ma Jimbo Wales'le: "Thank you for the great job, this is undeniably the best source of informaton about different things, and it is really good as it is at the moment allready "

Seega esialgu tundub, et minu poolne wiki parandamine võiks tõenäoliselt olla 4 rattaga autole viienda ratta alla panemine, mis ei parandaks sugugi töötavat ja toimivat asja.


Tänan tähelepanu eest.

No comments: